studia I stopnia

Przed Tobą 4 kroki, aby zostać studentem Wydziału Sztuk Wizualnych Akademii Sztuki w Szczecinie.

1.
rejestracja
elektroniczna


16 maja-7 czerwca 2017

Pierwszym krokiem jest wypełnienie formularza elektronicznego, w którym musisz podać swoje dane osobowe oraz wypełnić kilka dodatkowych pól.

2.
opłata
rekrutacyjna


Obowiązuje Cię opłata rekrutacyjna w kwocie 150 zł.

3.
egzaminy
wstępne


19, 20, 21 czerwca 2017

Brzmi groźnie? Nie ma się czego bać! Egzaminy dzielą się na następujące etapy:

Jeśli Twoje prace zostały wybrane przez Komisję Wydziału pora na kolejny krok! Przed Tobą egzamin praktyczny, który dzieli się na 3 etapy:

Wkrótce po zakończeniu egzaminu wstępnego podana będzie lista osób, które pozytywnie przeszły egzaminy rekrutacyjne. Jeśli jesteś w gronie szczęśliwców zostały Ci jedynie 2 kroki, aby dołączyć do grona studentów Akademii Sztuki w Szczecinie!

4.
kompletowanie
dokumentów


Od momentu ogłoszenia wyników egzaminów wstępnych
do 10 lipca 2017


Przed Tobą bardzo ważny etap kompletowania wszystkich wymaganych dokumentów. Podania niekompletne i złożone po terminie pozostawia się bez rozpoznania oraz bez wzywania do uzupełnienia braków, więc przed wysłaniem upewnij się 2 razy, że o niczym nie zapomniałeś!

Termin składania kompletu dokumentów upływa z dniem 10 lipca 2017 roku
(liczy się data wpływu do Uczelni).

Wymagane dokumenty należy przesłać na adres:
Akademia Sztuki w Szczecinie
Dział Spraw Studenckich (pok. 001)
pl. Orła Białego 2
70-562 Szczecin.

Aby uzyskać więcej informacjI skontaktuj się z Działem Spraw Studenckich:

bos@akademiasztuki.eu

oraz pobierz pobierz Uchwałę Senatu Akademii Sztuki w Szczecinie, w której opisane są szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji na rok akademicki 2017/2018.